Torsdag/fredag

Hej hej alla fina!!

Hur mår ni? Har ni haft en bra dag? :) jag har haft en hyfsad dag, va med Ella, morfar kom och målade klart de sista i mitt rum medans jag och Ella åkte ner till Willys och köpte lite göttis till Senare ikväll, sen när vi kom hem, va vi verkligen tvunga att åka ner igen och köpa Marshmallows. Sen gjorde vi "chubby bunny" haha, dregla lagomt ;)

Igår slipa och målade jag lite i rummet, de mesta gjorde morfar, sen på kvällen åkte jag och Ella ut till Nybro en snabbis , men åkte hem nästan direkt ( Ella hade aldrig ens stått på ett par slalom skidor, men hon va duktig) och gick direkt upp till bastun:)

Nu ska jag bara äte sen krypa ner till en film med Ella :) så kul när hon är här!! Vi hörs/ många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0