Falukalset / sågmyra / springa

Godeftermiddag! :) Haha

Hade en helt fantastisk kväll igår med Fia och Ida! Vi tog bussen till Falun vid tre tiden så vi var väl där vid halvfyra tiden nått sånt :) Direkt när vi kom dit så gick vi och käka på american take away, vi delade på den största piazzan haha snacka om hungriga ;)
Sen så gick vi runt vid stånden och kolla, jag köpte en ny väska, äntligen! Sen åkte vi lite karuseller gick runt och försöka fördriva tiden lite, sen dog min mobil, sen dog fias.. Och Ida hade runt 20% kvar på sin tele.
Sen slog klockan lite över åtta och Robin började sjunga, sjukt ad grym han är alltså!! Sen åkte Fia hem, och jag och Ida gick runt lite till medans det va nån dj som spelade :)

Idag ska jag iväg till sågmyra och titta lite på en skolavslutningsklänning, om det finns nån fin man skulle kunna tänka sig att ha :) börjar få lite panik nu!
Väntar bara på mamma och Rikard som är i Ornäs och hämtar vår bil :)

Efter det ska jag ut och springa lite, får se hur mycket mitt knä pallar, men målet är 5km :)
Ha en trevlig fortsättning av dagen, hejdå! :) haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0