Förlåt / barnvakt / Leksand / morsdag

Hej!
Och som vanligt börjar jag att säga förlåt för jag glömmer att blogga, men.. Det är mänskligt att glömma!
Har varit sena nätter och tidiga dagar nu på senaste!
Varit lite upp och ner.

Men igår så hämtade jag upp Tuva och Liam sen tog vi bussen ner till kupolen och mötte upp Linnea! Min fina Linnea, för hon skulle kolla på smycken och skor till sin klänning. Hon hittade skor och smycken men köpte inget.
Tuva och Liam fick två varsinna klädesplagg och jag fick gottis till kvällen! Sen tog vi bussen hem till mig och mötte upp Stina på bussen på vägen hem.
Sen gick jag,Linnea och Stina hem till min mormor och morfar och spelade piano och sjöng, vilken talang hon har Linnea!!! Sen vart det mat, grillat hos pappa, det var gårdsfest ute så det fanns mycket att välja på, efter det så åkte Linnea hem och jag och Stina var med tuva ett tag, få vi spelade lite fotboll och gungade :) sen mot kvällen gick pappa och nattadeTuva och jag och Stina plockade fram massa gottis och myste ner oss i soffan, vi satt och skratta ända fram tills klockan vart bort åt två, tills vi väckte Liam... Har fortfarande dåligt samvete för det! Men han somna om nästan direkt.

Sen på morgonen åkte Stina hem tidigt och jag gick upp med Tuva och Liam, sen väckte jag pappa och sedan åkte iväg med mamma, Rikard, Stoffe och hand kompis till Leksands medeltidsmarknad, det var roligt tills jag fick ont i fötterna och gick och la mig i bilen och sov medans dom tog några varv till runt marknaden, sen kom vi hem, så gick jag raka vägen ut på balkongen och la mig i soffan och sola, och råkade somna igen.. Riktigt trött idag!

Morsdag är det oxå! Så himla glad att jag har en så otroligt härlig mamma som jag har! Min kärlek till dig är helt oslagbart! Tack för att du finns här!!❤
Imon ska jag hem och baka inför på tisdag, då jag blir FJORTIS :D haha.

godnatt, sov sött, dröm om småkryp å gött!
~pumba



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0