Hemma

Tjo bloggen!
Kom precis hem från Stina. Har haft de riktigt rolig, vi har bland annat pluggat no( har muntligt prov imon) sen har vi spelat piano!
Gjort en början på en egen låt faktiskt, och ett slut. Sen själva refrängerna och verserna kommer vi på eftersom ;)

Idag hade jag muntlig musik presentation, gick sådär.. Men jag skrev om Andreas Moe med låten this year. Älskar den låten! Riktigt härlig!

Och imon blir det inte sån kul dag! Ska först på morgonen och simma med hela klassen, sen så efter lunch har jag ju den hära muntligaprovet i no... Sen efter skolan får vi se vad som händer, men nu ska jag hoppa i mukisdressen och gå ut med Märtha, sen plugga lite till no.
Hoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0