Utflykt / pizza / sova

Hej, ligger i sängen och lyssnar på musik nu, riktigt avkopplande när man ska sova att lyssna på musik! Innan så låg jag i badet ett tag och hade ansiktsmask och skämde bort mig lite med ett hemmaspa.

Dagen har varit helt underbar idag!! Stina kom hem till mig ungefär vid tolv och då ställde vi oss och gjorde pannkakor som vi kunde ha som mellis på vår utflykt, sen åkte vi upp och hämtade Tuva och Liam sen bar det var, mot Kvarnsvedens ip. Riktigt jobbigt i början att ta både tuva och Liam i barnkärran bakom cykeln, men efter ett tag hade man vant sig så då gick det jätte bra! På vägen till ip stannade vi förbi Hemköp och gick in och köpte en varsin glass och en chips påse, när vi kom fram till ip sken solen riktigt varmt, trodde jag skulle smälla av ett tag där, men iaf så spelade vi fotboll hela dagen och hade det roligare än någonsin, sen skulle några träna där så vi gick bort till madrassen där borta och de va knappt så vi fick med oss Tuva och Liam hem för dom tyckte det var så roligt! Men tillslut gav dom upp och så bar det av hemåt vid kanske sju tiden.
När vi kom till stan gav vi upp, vi lämnade cyklarna utanför guldsmedjan och så tog vi bussen upp till pappa , men innan bussen kom hann vi köpa lite jordgubbar och smaska på :)
När vi kom hem så hade Sabina lagat pizza så vi åt lite pizza, hoppade lite studsmatta innan vi tog bussen hem till mig, sen tig Stina bussen hem till sig efter en timme.
Sånna här dagar kan jag lätt göra om, varken Tuva eller Liam grät eller bråkade nån gång idag, nästa gång har vi planerat att åka till en lekpark och leka lite :)
Men godnatt! Ha det bäst



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0