Myser / kupolen / utflykt

Hej hej bloggen, mår ni bra alla där ute? Det gör jag, men ändå inte..
Ligger i sängen och tänkte spela lite Wii nu, mysigt ner mig med Märtha och smoothie.
Sofia ringde mig nu för ett tag sen och berätta om en grej, mindre roligt att höra! Enligt mig är det bara fjanteri, vill inte berätta vad det är om.
Men om jag gör nått ni tycker är fel, eller gör nått annat överhuvudtaget kom fram och säg det ist! Än att prata om de när jag inte hör, hur fanken ska jag kunna ändra på de, om jag nu gör nå fel.

Iaf i dag så åkte jag och Stina till kupolen och kika lite, köpte inget , men hitta fina klänningar och så till skolavslutningen!

Imon ska jag och Stina åka upp till Tuva och Liam, mina småsyskon och ta med dom på ett äventyrspicknik! Då vi tänkte cykla till Kvarnsvedens ip och sparka lite fotboll, dom älskar att spela fotboll! Sen tames lite pannkakor och jordgubbar och så :) ska bli så kul!!!
Då de blir en tidig kväll ikväll , men vi hörs , godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0