Skolavslutning

Sitter här i soffan och spanar på alla möjliga sidor om de finns nån fin skolavslutningsklänning, hittade några fina, men kan inte välja!
Skulle vilja ha nån vit och somrig klänning med ny guldsmycken till! Fast sen hittade jag några till klänningar som oxå var riktigt fina, kan inte välja!!
Tänkte också nån gång kika på kupolen va dom har för nått där och bjuda på ;) haha, tyckte jag hörde Elin säga att det var 23 dagar kvar till skolavslutning och 8 "riktiga" skoldagar kvar för oss! Herregud, va tiden i 7an har gått så himla fort!! Sen ska vi ju byta klasser i 8an.... Jag vill inte det!!!!!
Men då tänkte vi tjejer i 7B möjligtvis uppträda på kulturdagen, mer tänker jag inte avslöja ;) haha, ni får jätte gärna länka bra hemsidor på fina klänningar till mig! På antingen kik, smsa eller på Facebook. Ha det bäst, och njut dom sista dagarna i skolan!
Hoj:-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0