Myser

Ligger i soffan med hunden och mamma som är halvt dålig och tittar på "Nat Geo Wild" ett av dom få programmen vi tittar på i familjen! Allihopa är besatt av sådana djur och så brukar vi titta på saker om stort sett hela världen, som är om bl.a. Djur, atmosfären, hav och sånt. Riktigt intressanta saker, iallafall enligt mig :) ska snart hoppa ner i sängen, ska gå upp tidigt i morgon dels för att jag börjar kvart över åtta.. Men också för att min underbara lillebror fyller år, så vi ska gratta han och ge han frukost på sängen :)
Åå är så glad idag! Smsa Ronja och sa att fast 6 kommer på bio, både jag och Ronja är heeeeeelt besatta av fast and furios, så bokat biljetter på premiären nu, LÄNGTAR!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0