Glömde

Glömde ju bilderna på orcherna!
Riktigt läskiga saker!

Kommer så väl ihåg en gång nä R vi åkte upp dit, jag kanske va runt 7-8 år och hoppade på kryckor för att jag hade stukat foten, så gick jag bort dit och titta(jag var ju liksom inte rädd för dom, hade ju krukor och slå dom med så ju ; )
Men där dom håller till är det en ganska bred gång på kanske 6meters bredd, sen är det ett riktigt stup ner!
Och jag höll mig efter kanten så kommer alla tre orcher emot mig och så skriker en " den som hoppar på krukor kommer inte långt!" Och dom två andra började hånskratta att jag inte kom någonstans! Då kommer mamma springandes till mig och håller om mig, för jag var ju vettskrämd!
Så skriker en av dom andra orcherna på mamma typ BUU tror jag det var, och hon hoppa till så vi nästan flög ner rakt för stupet! Snacka om nära ögat då alltså! ':) haha
Usch! Läskiga saker:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0