Födelsedag/ underbara vänner

Hej bloggen!

Hur mår ni? Jag tror jag aldrig mått bättre!!
Dagen började med att jag blev väckt på morgonen så sjöng mamma, Rikard och Stoffe för mig, som frukost fick jag en urgrävd melon, och den var som en skål och i melonen hade dom haft i bland annat jordgubbar, kiwi, vindrutor, melon och massa gott!! Sen fick jag öppna paket, jag fick en longboard, hunters, nån Zimbabwe grej till wii och en p&L biljett... SÅ FRUSTRERAD!! Så gick dom ut idag att dom har gått i konkurs, Ursäkta mig nu!!
s*tans j*vla p*ss h*lvete!
Så får man inte tillbaka pengarna heller! GAAAAH
Men men..... Som min morfar förklarade för mig idag, med riktigt djupa diskussioner då sa han så här..." Jo såhär var det, när ägarna av peace and love kom till, så glömde doktorerna nånting, att sätta i en j*vla hjärna i huvudet ist för i röven! Så dom fick problem att räkna liksom 4+4=10
Osv"...

Men iaf..efter skolan åkte jag direkt hem och började dekorera smörgåstårtorna :) sen började alla droppa in, en efter dn, paket efter paket, fick pengar, nästan för mycket pengar! Ett fotoalbum om klassresan i sexan! Och lite till pengar! Är STENRIK nu!!!
Sen gjorde jag mig iordning för att träffa Sofia,Stina och Linnea utanför coco thai för att fira min födelsedag!
Då när jag möter upp dom tre, kommer dom med två paket och ett kort till mig,där det var två gudomligt fina halsband i !
SÅÅ SJUKT UNDERBARA
Sen ställer som sig på en bänk och börjar sjunga för mig!
ÄLSKAR ER
sen satt vi där inne och åt och hade världens härligaste stund, pratade om allt som kretsade kring oss 4 och lite till! Ville inte gå där ifrån, vi satt där i två timmar!!
Nu ligger jag här, föööör glad och sprallig för att sova!
Men jag måste försöka innan jag get upp! Ha det bäst allihopa !!!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0