Nattbloggning

Har haft det riktigt underbart ute i stugan! Ätit jordgubbar och fattiga riddare till frukost varje morgon! Varit och badat, grillat, sovit ute i bilen, och hade världens roligaste och bästa Stina med mig!
Fick på de lite färg i ansiktet oxå :)
Även, förkylning och halsont, vilket va mindre bra!... Min hals bara svider och bränns, är svullen och kan knappt äta.
Min näsa rinner och jag bara nyser heeeela tiden! Nästan världsrekord på att nysa på en dag!
Idag så cykla jag, tindra(kusin)och Kevin(Stoffes kompis) ner till sjön(Stina hade åkt hem) och då puttade jag ner Kevin i vattnet från bryggan, sen fick ju jag såklart igen, men jag höll om tindra så hon flög oxå i, på de så tappade jag mina flippflopp i vattnet och dom flöt långt ut i vattnet så jag tvinga med kevin och hämta en sko så efter typ 10 minuters tvekan så dök jag i och hämta dom , sviiiiiin kallt, så tror nog det är därför jag är sjuk nu.. Inte smart, nej jag vet. Men godnatt nu, ska försöka sova. Hare gött :)



Kommentarer
Kevin Aronsson

Nästa gång åker du i först :-)

2013-05-21 @ 00:22:41
URL: http://keeeviiiin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0