Börjar om / shopping

Hej!
De va ett tag sen jag blogga, ett ganska stort uppbehåll...
Men som sagt jag har haft såååååå mycket inom både skolan och hemma. Haft so prov alldeles nyss, no prov, så himla mycket läxor, och jobbat på mina knän!
Men nu ska jag ta tag i bloggandet igen, även fast den inte är så bra så tycker jag om att skriva om min dag och så!

Men iallafall så har jag idag varit hos optikern sen ett, satt där kanske en halvtimme/timme, sedan efter de åkte jag mamma,Rikard och Stoffe ut till Coop på loppis. Hittade faktiskt två jätte fina tröjor, ett armband och både Elsas böcker! Så blir väl att krypa ner i min säng sen och läsa.
Idag fyller min yngsta kusin Victor 3 år, så ska ut och fira han vid fyra :)
Så vi hörs! Och den här gången gör vi det oxå ;) hoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0