Söndag

Hej hej! 
vakna imorse av att Ronja skulle gå på toa, haha Håkan säga att vi har inte direkt dom tystaste dörrarna i den här lägenheten! Semilogg vi och drog oss i sängen till Märtha kom och ville gå ut, så vi torg en kort promenad med Märtha :) semin åkte Ronja hem och jag städade till mitt rum lite , klädde på mig, sen gjorde jag inte så mycket mer vid halv fyra åkte jag och Ida och kollade på linneas konståknings show , riktigt duktig! Proffset Niklasson! Semin åkte jag och Ida direkt till ip och väntade på att vår träning skulle börja , ganska kul haha att man träffar sin mentor där, tydligen spelade hans son oxå fotboll. och nu ligger jag i sängen och bloggar med min IPAD! Rikard koenhet med den igår kväll, hel och fin! Har precis lagt ifrån mig boken "fallen ängel som vi måste läsa på svenskan ,  idag har de varit en bra dag! 
 
åååå, jag hoppas verkligen att min mormor och morfar säger ja till att Ronja får följa med till Sälen nästa vecka!!! Vi samsade mamma igår och fråga och hon sa att de gick bra för hon men att vi va tvungna att ringa mormor och morfar och kolla, jag och Ronja satt till och med och bad nedanför min säg till Gud att han skulle säga till min mormor och morfar att de är så "fucking lugnt att de går" hahahaha snälla säg att de går!!! Liksom jag har bara små kusiner som är närmast 2år ifrån mig, inte så kul att va med dom en hel vecka.. Snälla Gud vi ber dig att dom ska säga ja! 
 
Men godnatt på er fina folket där ute! /många kramar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0