Sängen

Har precis lagt mig, hos Ida, ensamma medans både hennes och mina föräldrar är ute och har sig på stan!
Har haft en riktigt härlig och rolig dag med hela släkten! Börja med att jag vaknade vid cirka tio,gick upp och började med värsta fruktsalladen till efterrätt hos mormor och morfar, vi skulle komma till två men innan så åkte vi ner till Ronja då jag la ett påskägg ute på hennes trappuppgång:) sen så åkte vi och käkade påskbord.
Sen vid kanske sex nån gång så åkte jag ner till Ida, och imon blir de att bege sig bort till djurås och träffa bästavännen Vilma! Så ska jag sova över där:) ska bli såååå kul! Saknat henne så jag snart spricker.

Men nu tackar jag för mig och allt mitt godis och ska snart sova! Godnatt och sleep well mina kära vänner och andra :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0