Plugga plugga och plugga lite till

Hej!
Igentligen så behöver jag inte skriva vad jag har gjort idag, rubriken säger allt!
Ska ha so prov nu på onsdag i 31 ord, som tex "mörkläggning,tredje statsmakter å sånna ord.. Kan ju ingeting! Fattar inte ett piss heller!
Sa till mamma att hon kan tinga resan nu och be om ursäkt för mittdåliga betyg... Ångest!!!!!!
Tog en promenad med Märtha upp till morfar en sväng och pratade lite om Sälen, hur de skulle bli om Ronja skulle få följa med. Snälla låt de gå bra!!!!! Sen bara pluggat! Gjorde ett memori (haha kan inte stava till de) av alla ord, funka ju.. Eller? Nej.
Som tur har jag två hel pass imon så får plugga som en flodhäst då.. Men men, får glömma mina problem för i dag och hoppa i säng! Har stått och försökt träffa Stoffes mun men Marshmallows, de ända jag har prickat är.. En lampa, hans panna,öga, sen väggen.. Men namne mig jag ska träffa!! Sov så gitt alla fina! /många kramar


Förlåt för den dåliga bilden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0