L O V

Äntligen loooov!
Hade bara två lektioner idag, och på de sovmorgon till tio i tio.
Efter lunchen idag så skulle vi städa våra skåp, sen så skulle vi gå nå tips promenad alla sjuor på skolan.
Jag blev i grupp med Emma, Emelie och Patricia , så skulle man svara på frågor och sedan skriva PÅSKLOV med hjälp av oss själva, kan ju säga att vi va riktigt duktiga.;) njaa!
Sen efter de fick vi sluta, igentligen skulle jag slutat fyra idag, men fick sluta tjugo över två istället! Så borde de vara varje torsdag!
Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på, måste fixa massa påskägg till vänner och städa rummet och massa saker, bra start på lovet..
Nu ska jag ut och njuta av solen först! Hare gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0