Hem..

Hej hej, sitter i bilen och är på väg hem från underbara Sälen nu... Vill inte hem! Haft en riktigt härlig vecka med underbara folk! Åkt skidor och snowboard så de bara bränner i mina lår, jag,Jennifer och tindra åkte nästan bara offpist å j*vlar va de pumpa i låren! Förvånad att jag inte har träningsvärk idag.
Sen har vi badat två dagar i rad efter att ha åkt skidor, igår bowla vi , såklart så vann jag ;) haha sen på kvällen vid åtta gick jag,mamma,Angelica och Rikard ner på experium, mötte upp Daniel sen gick in för att se på RAW! Haha roligare än vad jag trodde de skulle bli! Då såg vi Özz,Mårten & Ismail, roliga gubbar.:)
Men..
..Syns nästa år Sälen!

Bilder kommer efter.. För de går inte och läggs upp så många samtidigt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0