Frunch

Hejsan!

Just nu sitter jag och äter frunch i min säng, har haft en helt galen långhelg hittills!! Har varit med mitt mongo Ronja.
Vi har skrattat, skrattat tittat på film, skrattat lite till, alltså vi skratta tills nästan båda spydde flera gånger!!
Har helt slut på mitt skratt nu, orkar verkligen inte skratta nå mer!
Vi hade inget att göra igår, för vi ville åka skoter men de gick inte, så då tog vi cykeln och satte på tefatet bakom och körde! Tungt men roligt!
Sen åkte jag hem, och nu idag ska vi hitta på nåtting igen:)
Kommer vara helt död när jag åker till Sälen efter en helg med Ronja!
Har äntligen nästan packat klart för en vecka i Sälen!!:) åker på tisdag tydligen, trodde att vi skulle komma på måndagen...vi som hade tagit ledigt på måndagen å allt. Jaja,

Nu ska jag fortsätta äta upp sen åka och hitta på nått med Ronja! Vi hörs /många kramar



Kommentarer
Mikaela

var gärna med i min dagens blogg tävling, den avslutas imorgon kl 18:)

2013-03-17 @ 21:45:16
URL: http://nattstad.se/Mikaela.Stenmark


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0