FREDAG

Äntligen fredag!!

Har inte gjort nått speciellt idag, hittills :) på idrotten idag kunde inte jag,Stina,Ida eller Ellinor vara med.. På grund av våra knän och Stina var förkyld. Så Stina körde ett Styrke pass på sidan om till oss, riktigt jobbigt i rumpan! Men..vill man vara fin får man lida pin! ;) igår så åkte jag till ip med Linnea och spelade fotboll ute på isen, riktigt kul! Och jag fick priset för dagens klant-Arsel!


Jag har tänkt på en sak.
Att i min "tråkiga" blogg skriver jag bara om dagen, möjligtvis om morgondagen, inte så mycket mer!
Om ni har några tips på vad man kan skriva om, skriv gärna de! På Facebook/kik/snapchat eller här!
Kik:juliabergstroom

Ikväll, vet jag inte vad som händer, tror de inte kommer bli en så sen kväll, gick upp vid 6 tiden idag. Redan super trött!
Va ska ni göra i helgen? Jag har inget planerat:) om ni vill får ni höra av er om ni vill hitta på nått :) hare bra! /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0