Hej fina folket!

Hade so provet idag! Gick bättre än va jag helt ärligt trodde det skulle gå, men de va nån fråga jag glömde svara på.

Nu senaste veckan har vi fått "mallar" inom de ämnet på vad vi fick för "betyg" för just den grejen vi jobba med, och har gått rätt då bra för mig, fick B i min bild analys, fick B i spanska i una Carta, sen kom vi till matten.... Tänker inte ens säga ad jag fick där, riktigt usel på knop och pi! Sen i svenska,engelska,so och no har vi inte fått nå mallar vart vi ungefär ligger på :)

Idag har jag varit i skolan sen åkte direkt till träningen, hann bara hem och byta om sen var jag tvungen att åka, de va bara Liiiite kallt.. Förfrös mina tår. Ida och jag höll nästan på att gråta för de gjorde så ont när dom höll på och tina upp,haha:) den har jag packat till Sälen!! :D nästan en hel vecka och bara åka snowboard! Längtar!! Så himla tråkigt att Ronja inte fick följa med!:'((
Imon ska vi på nå arobics grej på Friskis och Svettis med skolan, ska bli kul och sen ska vi i 7b åka och äta tillsammans på Agnes! Hoppas att de blir så nu, har varit prat om att vi inte "hinner" men de gör man väl på 50 minuter? Joda! Den är vi lediga på fredag! Känns skönt att slippa gå upp 6 då. Tack!
Godnatt & sovgott allihopa!/många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0