• allt om inget

Hej hej!
Just nu sitter jag och Linnea och kollar på Kvarnsvedens träning, de va meningen att vi skulle åka hit och spela fotboll.. Men såklart ska nån alltid träna. Så vi spelade på sidan, Ida var med då, men hon åkte nyss hem:)
Ganska respektlöst att slå folk på rumpan, utan nån anledning! Så håll händer a i styr, iallafall om ni ska slå mig på rumpan!
Har lite panik över mina läxor(igen, skriver de i varje inlägg men jag har verkligen PANIK!!) har prov i 32 so ord, skulle intervjua min morfar idag, men inte gjort de.. Sen måste jag göra klart mitt rum! Som jag oxå säger varje inlägg nu men jag bar skjuter upp problemen.. Haha så typiskt mig, men vi hörs /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0