Lördag/söndag

Hejhej!

Nu har vi äntligen gymmat klart, eller aa för nån timme sen , fast de gick inte så bra för mig pga min höft och mina knän , att nått alltid ska krångla!

Hann aldrig lägga upp nått igår, om dagen eller min outfit. Så jag skriver väl de nu :)
Vi vakna vid typ halv tio , så gjorde vi oss i ordning och åt, sen vi två nånstans åkte vi och handla massa ingredienser till bakning, de vart morotskaka, chokladmouse och dumlekaka , sen direkt efter det så började vi med maten ,kyklingsallad! Jag Wokka kycklingen , Ella koka makaronerna , sen så skärde vi upp massa grönsaker :) vart jätte gott!

Sen har jag lärt mig att göra inbakad och fiskebens flätor! :D
/många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0