Jobb..

Hej hej!
Idag sluta jag 15:00 men va hemma vid typ tjugo i fyra. När jag kom hem städade jag mitt rum, frivilligt! Och sen satte musiken på högsta volym och jobba no. Allt går så mycket bättre med musik! Efter de så gjorde jag i ordning en spegel till min garderob, har som en walk in closet och rakt in satte jag upp en spegel som tidigare hade setat på en gammal garderobs dörr :)
Idag sa mamma att jag skulle få ett gymkort på Friskis och Svettis ! Äntligen ska jag gymma på ett riktigt gym och inte hemma. Gött! Men vi får se när jag skaffar kortet :) på tal om kort! Jag måste hämta ut mitt "leg eller med andra ord id på banken nu! De kom för er ganska bra tag sen.. Haha. Har liksom inte haft tid.
Justja! Idag på hålen med ida tittade vi på en skräckfilm mitt i kaoset , haha the possession hette den :) bild kommer lite kort bildfattat hur den va.

Nej, nu ska jag mysa ner mig till mån film i min mysiga säng, godnatt på er fina läsaren! /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0