Fredag!

Äntligen fredag!!

Idag har jag haft en bra dag! Jag har verkligen varit på topp :) och jag har skrattat som en idiot med Ida!! De börja med att vi hade hel och då så små slogs jag och Ida ( på skoj ) hahaha! Och då drog Ida i mitt halsband så att de gick sönder.. Den flög bitar över hela golvet , då slog jag Ida så hennes halsband oxå gick av!! Hahahah sen satt Ida där på stolen och jag på golvet och halvgrät men ändå dog av skratt! Mitt gick och laga, men inte Idas.. Så jag lova att vi skulle gå till guldsmedjan ( alla mina mostrar jobbar där , familjär företag typ ) och laga de:) sen så medans dom höll på och laga den så shoppa vi lite :) bilder kommer på dom senare ikväll:) sen åt vi på Sibylla och så fick vi springa därifrån till bussen. Snart så ska vi till hemmakväll och köpa göttis sen åka hem till Ida och ha oss :)
Ni får ha de gött folket! De ska iaf jag ha /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0