Dagen

Hej hej!
Klockan är just nu 23:23.Läskigt!
Och jag kan inte sova..

Idag har jag haft en ganska lugn och bra dag, idag slutade vi tre så då tog jag,Ida och Ellinor bussen in till stan för att hyra böcker på biblioteket. Först när vi kom dit skaffade jag och Ida ett nytt
Kort som man lånar böckerna med , för båda har tappat bort våra.. Klantarslar..
Men det slutade med att jag och Ida hyrde ~fallen ängel , jag har läst den flera gånger fast en gång till gör inget ;) och sen en ljudbok som vi bestämde oss för att lyssna på, en skräckis!
varför vi låna böcker är för att man ska läsa en bok på svenskan.. sen innan alla skulle hem tog vi en snabb fika, jag tog en morotskaka , aldrig ätit nå torrare bakelse förut ! Blää..

Efter de tog vi bussen hem, i dörren mötte jag stoffe (min bror) som va på väg till Leksands matchen, ville oxå med ju!
Men jag övertala Rickard att vi skulle utmana oss och baka munkar!
Gick väl gaanska bra för att vara första gången.. Tror jag :) men men gött vare.

Och nu ligger jag i sängen och ska sova. Har sov morgon imon till 10:45 :)
Fast slutar fyra så lite minus på de..
Jaha, godnatt på er fina som läser! / många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0