Woops :)

Hej!
Glömde ju att blogga igår.. Men va så trött efter en hel dag ute i Kvarnsveden, de börja halv elva att hela forssa skulle samlas i bsm-hallen för en träning, sen vid ett/två nån gång gick vi upp i klubbstugan(tror de va så) och åt lassange och hade teori, sen slutade allt tre. Men eftersom jag och Ida skulle träna med Kvarnsveden vid kvart i sju, så stanna vi kvar.. Snacka om att jag var hungrig när jag kom hem vid åtta!.. Haha lärde Ida att stå på händer, eller nästan stå på händer, de handlar bara om att lita på sig själv Ida:* träningen gick bra, sen på slutet när vi matchade så var ena tränaren med, och ramla/knäckte till nått, jag vet inte men vad dom sa till mig hade korsbandet kanske gått av.. Usch! Såg inte direkt bekvämt ut då... Stackarn!

Sen idag på tekniken sista timmen så skulle vi vara nere i no salen för vi skulle löda, då öppna Anna dörren ner till "no källaren" och hämta en kartog med grejer vi skulle ha, så då lämna jag och Stina den på slutet för vi ville kolla hur de såg ut där nere, jag tyckte iaf de påminde lite om en sån här "spökkällare" haha de tror jag Stina och tyckte:) sen efter skolan åkte jag upp till mormor och morfar, har blivit så beroende att spela piano! Så nu har jag lärt mig stay-Rihanna låten:) nu ska jag bara äte sen åka ner och sova hos Ida!
Ååååh! Imon har jag,ellinor och Ida idrottslektionen och vi har inte vårat papper så vi kunna öva och så, vi tror de kan va i ellinors skåp men hon är sjuk så vi kommer inte in där.. De går bra de här, så är de direkt på morgonen oxå.. Önska oss lycka till.. Haha men får se hur de går med idrotten, vi hörs/många kramar

Ida spanar in lite killar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0