Sömnlösa nätter..

Jag HATAR att inte kunna sova på nätterna! En utav de värsta sakerna som finns!
Idag kan de nog bero på att jag och ritardo hade mat och brottnings krig, igen. Haha när jag gick in i duschen hitta jag melon och citron i håret, mina kläder var nedstänkta i vatten och kaffe, och så var Rikards oxå! Haha jag älskar när vi spontant börjar ha matkrig eller nått. Jag vet inte hur många gånger vi har haft t.ex. Vattenkrig i huset hela familjen! Höhö :) fast borde man inte vara trött efter typ 1 timmes brottning och matkrig?!
Idag åkte mamma och Rikard till Falun och lämna in min stackars iPad! Tack!
Då jag skulle få en ny genom hemförsökringen tror jag :) bra att sånna saker finns ibland! Fast D blev ju att kosta lite oxå.. Apropå pengar , så har vi prov imon på matten.. Jag kommer dö.! Och så ska vi åka skridskor,kul!..

Men, nu ska jag lägga undan telefonen och försök sova igen. Ska försöka blogga mera in på dagerns än bar p kvällarna! Ska FÖRSÖKA, de handlar bara om tid :) godnatt


Bild från Idag på so.n /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0