Mypys

Hejhej finisar!

Just nu sitter jag i soffan och tittar på melodifestivalen med tuva:) pappa är nån stans ute, tror jag. Sabina sitter i köket med farmor och pratar, sen så den sociala lillebrorn sitter och spelar gta.. De var nästan , jag vet inte hur länge sen jag träffa min farmor!! Saknat henne, haha jag har växt om henne oxå! Nästan ett huve längre nu:)
Eftersom de inte gick att blogga igår alls så skriver jag de nu.
Fredag: åkte upp till pappa efter skolan och sov kvar:)
Lördag: åkte ner till kupolen och mötte Vilma, sen åkte vi hem till henne och dansa just dance4 :) kommer ha träningsvärk i armarna imon så mycket vi dansa! Sen fick jag skjuts hem och då stog tuva och baka chokladbollar med Sabina:) och framför hela melodifestivalen har jag och tuva stått och dansat:) och just nu sitter vi och spelar kort.
Imon så ska jag och träna med kvarnsveden igen, tror nog att jag ska börja där! :D
Aja nu ska jag spela vidare , vi hörs/många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0