Hemma, igen :)

Hejsan svejsan!
Kom precis hem från kupolen nu, gjorde absolut ingeting, jag och Ida satt och ladda våra telefoner på donken.. Sen hade vi planer på att bowla, men så blev de inte, utan de blev att jag ska bara äta lite snabbt nu sen ska jag ner till Ida så ska vi åka lite fyrhjuling :)

Har haft en ganska härlig dag idag!! Vi på domnarvet hade friluftsdag och då hade jag och Ida valt att åka i Nybro! Riktigt kul, bara nåååågra vurpor här och där ;) men mina skidor hade inget "glid" al snö fastna liksom under mina skidor. Men de gick bra ändå! Jag och Ida ju typ allt förutom slalom, vi åkte på rövarna ner för backar, sprang upp i skogen och för backar och lämna skidorna mitt i backen, vi gjorde kullerbyttor i jätte djupa snöhögar eller ja där på sidan av backen vid skogen:) haha!! Jag tror jag aldrig har ramlat så mycket på skidor innan idag!!! Sen satt jag och titta på när Elias, Ida och massa hoppade i ett hopp och gjorde backflips och frontflips ( jag har ingen aning hur de stavas!!) riktigt duktiga och grymt! Så vill jag oxå kunna göra! :) tror jag och Ida ska åka imon med, men de är bara ett kanske :) / många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0