FREDAG!!!

Äntligen fredag!

Va den här veckan har gått fort nu när jag tänker efter! Vi har fått slutat vissa lektioner tjugo till tio minuter tidigare , sen igår åkte jag, Ida och Ella till emmaus och shoppa lite. Hitta faktiskt jätte fina kläder där! Sen åt vi Max , och sen idag direkt efter skolan åkte jag upp till pappa och alla :-) kändes skönt att träffa dom nu igen , de va ett tag sen.. Men stackarn tuva hade nästan 38,5 graders feber.. Efter de gick jag och Ella ner till min mormor och morfar och skrev lite på min novell som jag skrivit i skolan..:-) och nuså funderar jag och Ella om vi kanske ska mysa ner till en film och lite popcorn.
Har ni nå planer för imon då? Jag och Ella kanske ska åka till sportys Leksand ;-) haha.

Jaja , vi får höras!
Skriv på kik! Juliabergstroom
Snapchat: juliakarlstenss
/många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0