Feb. 28, 2013

Hejhej!

Äntligen klar med allt slipande, tror jag nös minst 20 gånger innan jag var klar!
Åå sen tog jag en paus och åt, då hade dörren in till mitt rum dragit igen( hade fönstret öppet ) så de blev kors drag å jag hade taggigt ut handtaget & så gick dörren i baklås.. Tig sin tid att få upp den ;) och nu väntar jag på morfar som ska komma med färg så vi kan måla nu :)

Idag kommer Ella hit!! Jag längtar jätte mycket! Rikard är och hämtar hon och Jesper som ska va med Stoffe i helgen :)
Sen ikväll tänkte jag Linnea och Vilma kanske åka ut till Nybro och åka lite snowboard, så sjukt roligt att åka! Men de får vi se sen :)
Vi hörs / många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0