Feb. 12, 2013

Nuså, gick bra på utvecklingssamtalet, fixa ihop en ganska bra IUP, de betyder individuell utvecklings plan, med den så kan man överblicka bad man ska jobba med för att kunna förbättra mitt mål. Efter de så åkte vi upp till mormor och åt semlor och drack ur min übersnygga ladie&luffsen mugg, Mums:) efter de tog jag ett välförtjänt bubbelbad, kände verkligen att de behövdes! Sen efter de åkte vi hem och gjorde iordning lax, älskar lax! Och just nu så sitter jag och kollar på när mamma målar/skriver, att hon kan! De är omöjligt att vara så bra på att rita som hon är!!
Jag kan inte fatta att JEPPEWEST skicka snapchat till mig!!!!!!!! lite halvt död här!! 🙈🙉🙊
Imon är de en normal dag, börjar 9:30 och slutar 14:50 :) tror nog att de blir att åka till kupolen efter med mamma, eller mormor. Men de får vi se imon :) vi hörs/många kramar



Kommentarer
A L M A

HEJ JULLANGULLAN!!!! Hur är det? Ses imon! :**

2013-02-13 @ 18:06:56
URL: http://almagreta.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0