~

Hejhej!

Imorse blev jag väckt av cia vid cirka tio, så sa hon "jag vill inte väcka pappa, men Märtha står och gnäller för hon måste ut!" Så då jag jag upp och så gick vi två ut med Märtha. Va riktigt skönt väder idag , så vi blev ute i nån kvart kanske :) sen när vi kom in plocka jag lite disk duka fram frukost och väckte familjen :) senså gymma jag och ella , alltid lika härligt!! Och vid ett tiden så kände vi att vi var tvinga att komma ut ett tag så vi gick ut och sprang runt i skräddarbacken i nästan timmar. Och nu sitter vi och väntar på ellas mamma ska komma och hämta hon.. Vill inte att hon ska åka hem!!..

Jag har tänkt på en grej, jag skriver bara om min dag, sen inget mer. Och de är nog ganska tråkigt.. Har ni nå tips på vad man kan skriva om så skriv de till mig!! Skulle bli jätte tacksam av de:)!

Ikväll är det träning med Kvarnsvedens tjejor! Ska nog bli kul! Men jag har besluts ångest! Jag vet inte helt säkert om jag vill byta , men jag vill ändå byta.. Hjälp!! Vi får se hur de blir:)men men , vi får höras! Och jag lovar att jag ska skriva mera om mig än dagen!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0