Dålig uppdatering

Hej! Och förlåt för jag inte bloggar, har inte nån direkt "inspiration" till att gö de.. Jag ska försöka bli bättre på de! Jag lovar.
I går va på bussen hem från skolan så träffa jag Linnea så bad hon mig att följa med till kupolen en snabbis. Och efter de tog vi bussen in till stan, bara för att ha nått å göra, och där träffa vi raja så följde vi med henne till Kvarnsvedens för hon skulle träna där, vi kom hem vid halv nio på kvällen och sen gjorde vi inte mycket , låg i sängen och lyssna på musik ,så sov hon hos mig :)
Kom hem för kanske en halv timme sen och gjorde iordning en jätte god mellis:) sen kanske ikväll ska jag och Ida åka lite slalom/snowboard i Nybro:)

Ååå! Jag blir så glad! Två dagar kvar sen är de LOV! :D va ska ni göra på lovet då? Jag har inga planer, just nu iaf:) vet bara att de blir Romme nån dag eller två, sen vet jag inte vad man ska hitta på. Men vi hörs /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0