Vilmisen!

Äntligen har jag fått träffat Vilma igen!!
Kom upp till henne igår vid cirka 5 tiden, då vi gick till Konsum och köpte lite snacks tills på kvällen, sen så va vi ute och höll på och skulle försöka gräva fram studsmattan... Med en sopkvast...
Men vi gav upp nästan direkt och gick in och spelade fifa och nått bilspel hela kvällen typ till klockan var halv fyra på natten/morgonen.
Kan säga att jag va liter trött sen på morgonen!
Idag har vi inte gjort nå speciellt, eller jo, vi spelade fifa och bildpelet igen, sen gjorde jag ett "april skämt med Vilma då man skulle ha som en flaska utan botten och en tia som man skulle lägga på pannan och försöka pricka flaskan som man skulle stoppa innanför byxorna, då när Vilma skulle försöka pricka flaskan så hällde jag ett stort iskallt glas vatten ner i flaskan så hon vart helt blöt!
Och de gjorde sen jag och Vilma på Vilnas mamma nu på kvällen, hahahahaha, får väl se sen vad jag får för hämd...;)

Men nu är de min tur att köra så, hejdå och godnatt på er som ska sova nu! /kramisar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0