Tuva!

Hej hej, la mig ganska precis i sängen, vart en sen kväll idag.
Sista timmen i skolan hade vi provet, i no:n, gick väl sådär, men hann inte klart...
Men sen åkte jag och Stoffe upp till tuva som fyller 4år idag!
Hon vart riktigt nöjd med alla hennes presenter, av oss fick hon en docka,markkritor och såpbubblor:) sen fick hon en surfplatta med ett par skitfräna högtalaren, lilla unge!;)
Kom hem ungefär vid halv nio/nio nån gång och satte igång med att städa mitt rum, behövdes kan jag säga! Så nu har jag lagt mig i ett nystädat rum, känns bra:)
Förlåt, de blir ju att jag bara bloggar på kvällarna/nätterna... Men det är liksom då jag bara har tid att blogga, har så himla mycket att göra nu inom skolan.
Ska försöka blogga lite när jag får lite tid över, på dagarna!
Men godnatt folket, dröm sött❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0