Pluggeliplugg...

Hej på er allihopa!!
Sitter här med den förbannade no boken och försöker få in nått i mitt huvud, har prov nu på torsdag och jag känner att jag börjar få lite smått panik nu eftersom jag inte alls har tittat på nått utav de vi ska ha prov på, fick liksom reda på idag vad de va vi skulle ha prov på..(:
" inte bra Julia, inte nån stans..."
Ingen alls speciell dag idag, varit i skolan, kom hem och hoppa in i duschen och nu sitter jag i sängen med en kopp te och pluggar lite till provet.

Ååå! Jag kom ju och tänka på att min underbara lillasyster fyller fyra pr nu på torsdag!! Min lilla prinsessa börjar bli stor nu, jag måste ta tag i allt nu så jag kan komma upp dit minst varannan vecka nu! Saknar dom så jag nästan spricker ju...
Men så de blir att jag ska åka till kupolen efter skolan i mon och fixa lite presenter till Tuva :) får se vem jag tar med mig, tror nog de blir Ida.
Men nu ska jag hämta lite mer te sen ska jag plugga på som en häst, så vi ses:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0