Mystime!

 
 
 
 
Hej/godnatt på er allihopa! ;)
 
hur har ni de? Mår ni bra? Jag mår otroligt bra nu, kom precis upp ur badet där jag hade med mig lite glass å te, och hade ansiktsmask på :) 
Har varit med Ida hela dagen, efter skolan så åkte vi först hem till oss själva och duschade
,åt,sen tog bussen bort till dollar store där vi skullE försöka hitta nån slags present till Elias som fyller 15 idag! 
De sluta med att det vart en "inslagning kasse" en läsk och lite av allt möjligt godis :) och ett doftljust i vanilj! 
Sen så kom min morfar och hämta oss och körde ut oss till där Elias bodde, men sen fick vi lite problem, vi visste ute hur vi skulle kunna lämna det på altan/verandan utan att nån skulle se oss, haha men då kom de två småpojkar soInter ute och gick med deras hund, så vi bad dom att springa och lämna ljuset och "kasse" (vet inte vad det kallas, de va som en helbrun kasse i ett tjockare papper, som vi skrev grattis Elias på)
Sen när jag och Ida var på väg till bussen så ser vi nån komma bakom oss, och de är Elias, så vi sprang allt vad vii kunde för att han inte skulle komma ikapp oss... Men han hade nån elsparkcykel som han åkte på och såklart kom han ikapp oss..:) men när vi svängde in nån stans så sa Ida: vi gömmer oss bakom busken haha men då kom haR, lyckat! Vi ison hade planerat å allt så noga, han vart nog nöjd av presenten, gulligt tyckte han iallafall att det var! 
Haha han beträtta att hans pappa hade sägat åt han att åka och titta vilka de var:) havaga lyckat, eller hur?? ;) 
tyvärr tänkte jag inte på att ta nå kort på hans paket... Annars hade ni ju får sett vad haN fick:) 
 
godnatt!:-)<3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0