Hemma!

Äntligen hemma! 
Dagen har varit ganska fullspäckad idag! 
Ditekt efter skolan så mötte jag upp mamma så tog vi en promenad runt älven då vi efter de åkte upp till min mormor och hälsa på lite, han precis duscha och äta där sen skulle jag ta bussen som tydligen inte gick tjugo över sex..;) hahah så mamma fick skjussa mig och Ida till domnarsvallen, Brage spela, tyckte de här ganska dåligtatt dom tar betalt nu... Men jag och Ida har sån tur! Vi gick fram till en vakt där man går in(entrén) och fråga om de kosta gör oss att gå in, först sa hon ja.. Sen så fixa hon in oss gratis! Riktigt gulligt av hon! 
matchen sluta med 0-0 mot östersund , tror jag de va mot. 
Sen på bussen påvägen hem så fick vi sällskap av Hampus (ingen aning vad han heter i efternamn) så sen när jag skulle aV vart Ida typ rädd för han (va faktiskt lite läskig av sig..) så hon hoppa av vid mig, och hon hitta min vante som har varit borta några dagar nu! Du är bäst Ida!!!
men vi hörs! Imon slutar jag två!! Härligt, för då slipper vi engelskan!
godnatt:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0