Underbar dag

Har haft en riktigt härlig dag, slutade skolan vid tio i tre, sen stannade jag och Ida kvar i skolan och kolla lite på fotbollstuneringen, sen gick vi och köpte oss en varsin glass och tog bussen till Kvarnsveden och kollade på våran match, 2-2 vart de :) sen stannade vi rtt tag och kollade på 98ornas träning sen tog bussen hem, hoppade mer i ett varmt och skönt bad och nu ligger jag i sängen och ska snart sova!
Efter En hel dag med Ida så lägger jag mig med ett leende på läpparna och drömmer mig bort till min egna lilla värld! Godnatt på er alla människor!



Kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Åh glass:D

2013-05-05 @ 01:32:23
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0