Match

Tjo bloggen!
Spelade nyss match, i skoldm :)
Tyvärr så förlorade vi med 4-0 tror jag de vart.
Men, vi hade jätte många skadade, bla jag. Fast jag var tvungen att spela ändå, så tror vi spela på säkert 9-10 personer när vi skulle ha 11 personer.
Gylle var riktigt bra, kändes som om dom tog det här mer som en lek..

Men nu sitter jag hemma, nästan kramar i knäna... Fick ju sluta två timmar tidigare än vad jag skulle gjort, var nog bra. För jag tror inte jag skulle orkat med att jobba, de är så himla varmt och skönt ute, Dock Inge bra forbollsväder men jag ska inte klaga! :)
Bra jobbat brudar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen möjligtvis packa till imon! Imon bär det av Till stugan, Stoffe fyller år imon så vi tänkte fira honom ute i stugan iår, och då ska stona följa med oxå! Har planerat att sova ute i bilen , ska bli skojigt. Sen på lördag kommer släkten ut och firar Stoffe , han börjar bli stor nu, 12år!
Hare gött!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0