Fia/ falukalset / Ida

Hoj på er bloggen!!
Hur är det? Jag mår på toppen just nu! Sitter här med Fia som har sovit hos mig inatt, hade en så sjukt härlig fredag igår alltså! Börja med att vi gick hem till Stina, jag,Linnea och Fia. Så bestämde vi oss för att spela lite fotboll, jag och Fia mot Linnea och Stina, måste få skryta och säga att vi var överlägsna ;) haha, sen skulle Linnea hem och då följde jag med Fia hem.
Sen ungefär vid åtta så åkte jag och Fia hem till Linnea och spelade kubb, men innan så bakade vi en kladdkaka i Mikron, vi lyckades faktiskt med den, enligt Linnea :) sen så gjorde vi allt möjligt hos Linnea, spelade med andra ord, rulla i gräset ;) haha sen åkte vi hem till mig och tog lite frysta jordgubbar sen satte jag och Fia oss ner och pratade lite om Allt möjligt.

Och nu sitter vi här och planerar hur vi ska ta oss hem och från falukalset, det blir jag Fia och Ida som åker ikväll, men vi hoppas att vi kommer träffa några fler kompisar!! Hoppas vi ses där nere, are gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0