Myser

Go kväll allihopa!

Som vanligt, har precis kommit hem från mormor och morfar.
Och sitter du och myser under täcket och läser "Elsas Mode" bra bok faktiskt!

Idag var jag och bada, var roligare än vad jag trodde det skulle bli, jag,Elin och Lisa cykla till skolan idag, oh Gud, kommer aldrig cykla till skolan igen! Haha, fast jag skjutsade ida så de va lite tyngre på hemvägen! Och sen no:n, provet gick faktiskt riktigt bra den här gången! Var inte så nervös men jag var inte helt säker på mig heller. Men är nöjd över min insats iaf! Sen direkt när jag kom hem så åkte jag och mamma ner till optikern och kolla mina linser, håller på och testar dygnslinger! :D gick sådär hos optikern, enligt optikern med sexkantiga glasögon så passa inte linserna eller nått sånt.. Men det tycker jag!;) sen gick jag och mamma och köpte ett par fotbollsskor, sportbh och strumpor så nu j*vlar ska jag bli bra i knäna och börja träna! Sen åkte vi upp till mormor och morfar så jag kunde renskriva min novell:) så nu sitter jag här å myser i sängen.
Ska fortsätta läsa boken och sen krypa ner och sova! Godnatt på er! //puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0