Tisdag

Kom precis ut ur duschen efter en timmen lång gym pass! Kändes, men riktigt skönt att komma igång igen, har haft ett "uppbehåll" sen förra lovet( kommer inte ihåg när den va..) länge sen, tror ja;)
Men nu har jag iaf en större yta att vara på än sist! Jag och Rikard städade ur förrådet på balkongen och gjorde iordning de lilla rummet som va till att gymma.
Nån mer än jag som setat och njutit ute i solen idag? Älskar sol och värme! Vill bara ha sommar nu!!!!! Längtar så jag spricker, till P&L , till sena kvällar med vänner, bada ute!, gå i shorts!
Fått nog av den kalla vintern nu!
Imon är de match, mot forssa, hoppas de kommer gå bra nu! Tyvärr kan inte jag vara med pga mina knän.... Inte ett dugg bättre i dom nu.

Vi hörs! /många kramar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0