Sen dag

Hejhej!
Har precis lagt mig i MITT rum! Inte klart men sängen står på sin plats, riktigt coolt! Lägger upp en bild på rummet sen när de är helt klart!
Iaf, nu när jag skulle blogga så såg jag att jag glömde lägga upp sist jag blogga.. Så de får bli två inlägg i ett ;) (står sist)
Haha var ner till g-morfar/mormor och intervjua( som vi hade i läxa) om hut de va förr i tiden kring tv och radio tittande/lyssnandet.
Gick bra, fick veta lite mer om hans "livshistoria" haha sen åkte jag på träning. Imon är de måndag! Kul? NEJ! Men som tur är de bara 4 veckor till påsklovet! Men nu måste jag sova, vi hörs /många kramar




Hejhej!
Har precis lagt mig i sängen som står i storarummet, min dag har sett ut så här... Målat,Målat,Målat & målat skulle se på bio men vart inget & måla lite till.. Kul va?;) haha äntligen klar men alla last pallar!! Imon ska vi ställa iordning dem sen ställa sängen på :) ska bli så coolt!! :D

Ångest!!
Nu när vi ska börja skolan igen, kom jag och tänka på en grej!

•I so:n ska jag kunna ca 32 ord och sen kunna använda mig utav dom, jänmföra likheter och skillnader. Som sen ska ha prov i veckan...

•i svenskan ska jag intervjua nån äldre persen, i mitt fall min gammel-morfar, hur de va när datorn eller tv kom( kommer inte ihåg och glömde allt hemma!! )
~ sen aka läsa ut en bok jag knappt börjat på och så ska recensionen vara klar tills på onsdag... De går bra för mig nu!.. Jag kommer inte hinna, sen ska jag till Sälen v.12 så jag måste ta hem och plugga extra mycket.. .Yey.

Hahaha, jag och ella hade världens roligaste natt i går!! förat tittade vi på en skräckfilm, har aldrig skrikit till en film, inte för att den va läskig, utan för att helt plötslig kom en jävla gubbe upp bakom nån.. låter inte läskigt men vi dog verkligen! sen vid typ fyra på natten gick jag och ella och sminkade stoffe och jesper när dom sov, hihi vackert! ;) trodde dom skulle bli jätte sura men dom gick runt å sa " va snyggt!" hahahah.
Men men , nu måste jag sova så jag orkar med imon.. Vi hörs / många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0