Lördag

Hej hej!

Sitter och myser till melodifestivalen med ronja!
Ronja sitter och håller på aton, men jag tror jag håller på Robin!

Ronja smsa mig vid typ tolv så bestämde vi att hon skulle sova hos mig så innan hon kom åkte hon och köpte godis:) sen fick jag ganska många och snygga bilder på hon, en utav dom ligger ute på instagram!
sen va vi tvungna att åka ner till Willys och köpa Marshmallows och köra chubby bunny :) gick ju bra.. Båda två har ont i kinderna nu ;) sen åkte vi och hyrde en film, gratis! Så sen efter mello blir de skräckis! De va så himla länge sen jag va med Ronja! Typ ett halvår sen! Har haft en riktigt härlig dag! Har ni? :) men vi hörs, heja Robin! /många kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0