Tulavippan

Hej hej !

Just nu sitter jag i bilen på väg till tulavippan uppe vid djurås med mamma och Rikard :)
Idag i skolan har vi haft "förintelsedagen och typ kollat på två filmer , en utav dom hette Anne franks dagbok och den andra va om nån som hade varit med om händelsen! Va hemskt att de finns/fanns sånna personer som hitler.. Ca 6miljoner gasades ihjäl då.. Faller en liten tår för dom som va med om de här.

Om jag hittar nått på tulavippan så får ni se de sen :)

Justja! Helgen!
Blogga inte så mycket nu i helgen , jag var ju med Ida och sov hos henne hela helgen , i stoets sett åkte vi bara skoter!
Fyfan va härligt de är alltså! Sen i söndags vid typ halv fem åkte vi till Ronja och åkte skoter, tror jag helt seriöst aldrig skrattat så mycket som då! Jag höll på att tippa med skotern, och jag och Ida flög av madrassen i häst bajs!!..(vi knöt på ett tefat och en madrass bakom) sen senare på kvällen åkte vi och kolla på Kvarnsvedens träning :)

Ååh... Börjar bli åksjuk nu.. Men vi får se om jag skriver mer senare ikväll /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0