Shoppa

Hejhej!

Trött men ganska härlig och glad dag! Vi fick sluta 10minuter tidigare idag sen mötte jag upp min mormor på guldsmedjan, sen gick vi runt lite på stan sen så åkte vi först till rusta , sen till kupolen och fika , så mötte jag Ida och Ronja där :) tack så jätte mycket för sllt mormor!!!
efter de så åkte jag hem åt lite tjockis mat och nu sitter hela familjen och tittar på en riktigt sjuk film som mammas jobbarkompis rekommendera, SUGER!! Och Rikard som är så stolt har bakat chokladbollar till familjen :)
Sen imon när träningsvärken är lite mindre ska jag göra klart dom siste situpsen. Hur har eran dag varit då? :)
Nu ska jag iallafall se klart på den "roliga" filmen , vi hörs /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0