Fredag!

Hejhej!

Nån mer än jag som är glad över att det är fredag! De tror jag nog.. ;)

Hur har eran dag varit hittills? Min har varit ganska bra, i skolan iaf. Sen kom jag hem och somna.. Och vakna nu vid kvart i tolv.. Inte så direkt kul. Och jag kan säga att våran soffa är långt ifrån mjuk!

Idag kom Ella och Cia hit! Och dom ska vara kvar i helgen :D saknat dom så mycket sen nyår!
Dagens outfit kommer oxå , fast de får ni se på bilderna nedanför ;)
Nu sitter jag iaf och kollar på Tintin med ,Cia & Rikard, mamma jobbar natt , ella tittar på sin egna värld i vampire diaries å denne&stoffe skulle lama med sina kompisar:) de är nog nått jag aldrig kommer att förstå mig på! Att vara vaken hela natten och börda vid en data eller nått ist för att sova! Skulle aldrig falla mig i att görA ;)

Planerna imon är nog att åka ut till insjön med mormor och shoppa lite, får bara hoppas att hon inte jobbar!! Era då? Lämna gärna en kommentar , de är alltid lika kul att se va ni tycker och tänker om bloggen eller nått!
Men nu ska jag iaf försöka somna om, godnatt alla fina /många kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0