Wooooops

Förlåt alla!

Har liksom inte haft tid alls att blogga nu dom senaste dagarna.. Har knappt varit hemma och hunnit umgås med min familj. skola.. Döööööö!

Haha , men en kort sammanfattning om veckan hittills :)

Måndags:
kommer inte ihåg..

Tisdag:
va hos min mormor och morfar till typ klockan åtta och skrev novell från skolan.

Onsdag:
Idag hade vi "det här är vi" dagen, då blev vi indelade i massa grupper och fick ett land/religion att ta reda på så mycket fakta om som möjligt sedan redovisa det, såklart fick t.ex. dom som är finska finland och så. men vissa inte :) jag fick filippinerna med Mikaela,Elin,Ellinor och Emma :) mikaela är filippin, så vi fick lära oss några ord och så oxå :)
Sen hade vissa grupper lagat/bakat mat/kakliknade puff grejs med choklad över ringlat. Sen fick vi thailändsk omelett (tror jag) , pasta carbonara(stavning.. Från Italien) sen vet jag inte vad dom andra hette. :) men gott va de :)
Efter skolan så Åkte jag upp till min mormor och morfar idag igen, för att mormor skulle hjälpa mig att rätta novellen en gång innan jag lämna in den till Helen som ska rätta den ;) sen va kusinerna där och hälsa på, Pontus och Viktor. Jennifer, tindra och Josefin är i Thailand och har de.. Varmt.. JAG VILL OXÅ!!!!!!
Snälla pappa skriv på ett pass!!

Har träffar jätte/fått många nya vänner nu senaste veckan, kul! Och sen fått kontakt med gammla kompisar sen när jag gick på gymnastik! :)
Och nu har jag bestämt mig, det blir tt gå över till Kvarnsvedens F99! :D

Har ni nå planer för i helgen nått da? :)
Jag ska vara med Ida, och förhoppningsvis åka skoter och ha det minst lika bra som sista helgen vi var med varandra!

Nu ska jag plugga på engelska glosorna som är tills imon.. Det går bra Julia!!... NOT :) ni får ha de bra! / många kramar!


Snälla döda mig inte för bilderna allihopa!!! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0